x64 Tabanlı Sistemler için Windows 10 Version 1607 Toplu Güncelleştirme (KB3213986) - Hata 0x80246002

Microsoft destek forumuna hoş geldiniz   Görüntü
yaşadığınız sorunla ilgili olarak  her adımdan sonra sorunun çözülüp çözülmediğini gözlemleyin Görüntü
1.adım
başlat menüsü Görüntü arama kutusuna Görüntü   CMD yazın Görüntü  ve arama sonucunda gelen Komut İstemi'ne sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile açınız.
.
dism /online /cleanup-image /startcomponentcleanup  ENTER TUŞUNA Görüntü   BASIN İŞLEMİN BİTMESİNİ BEKLEYİN
dism /online /cleanup-image /restorehealth  ENTER tuşuna Görüntü   basın işlemin bitmesini bekleyin
yine sfc /scannow yazın  ENTER TUŞUNA Görüntü    %100 olunca bilgisayarı yeniden başlatın Görüntü
.
Sorunun devam etmesi durumunda; BURADA yer alan dosyayı masaüstüne indirip, sıkıştırılmış dosyadan Görüntü çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp, DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.
2.adım
komut istemini (cmd )  Görüntü yönetici olarak çalıştır ve aşağıdaki komutları birlikte tek seferde cmd ekranına kopyala yapıştırın
net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver
ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old
net start wuauserv
net start cryptSvc
net start bits
net start msiserver
pause
Görüntü
güncelleştirmeleri yükleyin sorun halen devam ederse
3.adım
başlat menüsü   Görüntü >   arama kutusuna Görüntü  >  services.msc yazın ve açılan ekrandan
Windows update hizmeti üzerinde sag tıklayın > özellikler başlangıç türü otomatık oldugundan emin olun
arka plan aktarım hizmeti
Windows modül yükleyicinin
ve şifreleme hizmetinin çalıştığın dan emin olun
4.adım
-komut istemi (cmd) yönetici olarak açlıştırın ve
netsh int ip reset a.txt
netsh winsock reset
netsh winhttp reset Proxy
netsh advfirewall reset
ipconfig /flushdns
bilgisayarı yeniden başlatarak  Görüntü  durumu kontrol edin
5.adım
Windows'da temiz önyükleme gerçekleştirme  buradaki adımları uygulayın  güncelleştirmeleri yeniden yüklemeyi deneyin
6.adım
Windows Update bileşenlerini nasıl sıfırlarım?   Görüntü  Makalesindeki çözüm önerilerini uygulayın
7.adım
 denetim masasını açın      Görüntü >  arama kutusuna  Görüntü  >  sorun giderme  yazın >> sorun gidermeye tıklayın  > açılan pencereden tümünü görüntüleye tıklayın > Windows update  tıklayın  Görüntü     sorunları giderin
8.adım
sorun devam ederse başka bağlantı  üzerinden güncelleştirmeyi deneyin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TERMINAL SERVICES UNLIMITED

Uzak Masaüstü Bağlantı Geçmişini Silmek

Putty Komut dizini